Nå forsvinner avisene fra SAS-flyvingene
Kommer du til å savne papiravisene ved utgangen?

Nå er papiravisene historie i SAS, og flyselskapet satser digitalt.
Fra og med 1. mars fjernes tilbudet, og papiravishyllene ved utgangen forsvinner.
I en pressemelding opplyser flyselskapet at de ønsker å satse utvalget av digitale aviser som kan lastes ned via appen på mobiler eller nettbrett.
— SAS kunders vaner blir stadig mer digitale, så vi utvikler løpende vår app for å møte det behovet, sier kommersiell direktør Eivind Roald i SAS i pressemeldingen.
Har du et tips til reiseredaksjonen? Send oss gjerne en e-post!
Gratis tjeneste for alle
Informasjonssjef Knut Morten Johansen i SAS opplyser til oss at tjenesten er gratis for alle kunder, og at du kan laste ned aviser som Aftenposten, Bergens Tidende, Aftonbladet og internasjonale aviser som New York Times (internasjonal utgave), China Daily og Le Figaro gratis.
— I takt med endringene i forbukeradferden så foretar vi en omprioritering til fordel for en utvikling av digitale løsninger og alternativer, som gjør at man individuelt i langt større grad kan velge å lese det man ønsker, enten det er Financial Times eller lokalavisen, sier Roald.
Helt borte blir ikke avisene ennå - et utvalg vil fremdeles være tilgjengelige i loungene på flyplassene.
Følg oss på Twitter@reisecamillaog på Instagram@reiseredaksjonen
Les også:
Ryanair tar opp kampen om barnefamiliene
Slik skannes kroppen din i fremtidens sikkerhetskontroll
Flyvertinner: Du måtte være ugift, barnløs, pen og slank
Mest lest akkurat nå
Lekkasje på skole: – Vann fosset inn
Vant etter dramatisk døgn: – Vi fekk beskjed om at alt var slutt
Her blir Martine Myhr verdensmester i benkpress
Slik ser det ut etter storbrannen: – Mykje har smelt og gått i lufta
Satte finger fast i løperhjul
Da Andrea trappet ned på alkoholen, merket hun endringen med én gang
BT anbefaler
Slik ser det ut etter storbrannen: – Mykje har smelt og gått i lufta
Han var kjendisadvokat og gift med ordføraren. Bak fasaden var Odd Drevland (71) i ferd med å gå til grunne.
Etter et halvt døgn fant de ham på en øy, iskald og våt. – Jeg følte meg som Thor Heyerdahl.
– Dette er både dårleg og ubehageleg reklame