Positiv erfaring med undertøyskampanjen

Mange satte pris på at vi brukte modeller med ulike størrelser. Vi jobber med ideer til å ta dette med å ta dette ut i flere kampanjer.

Publisert: Publisert:

ILLUSTRASJONSFOTO: Scanpix

Debattinnlegg

Knut Vidar Nilsen
markedsdirektør i Dressmann

Jeg skjønner veldig godt innlegget til Kristian Fjellanger angående vår bruk av modeller.

Her kan du lese innlegget:

Les også

- Den vanlige kroppen har fått et nytt navn. Den er «plus-size».

Vi hadde en veldig positiv erfaring med bruken av modeller med ulike størrelser i forbindelse med vår undertøyskampanje. Vi fikk mange henvendelser fra både medier og kunder som satte pris på denne kampanjen. Hovedhensikten med kampanjen var ikke å vise «plus-size modeller», men å vise mangfoldet blant menn.

Modellmanager:

Les også

- Motebransjen møter kritikk med «plus size»-modeller

Vi jobber med ideer for å ta dette ut i nye kampanjer etter hvert, så derfor setter vi pris på at dere står klar til å kommentere våre valg på både «godt og vondt».

Publisert:
Din mening betyr noe
I BT trenger du ikke å være ekspert eller politiker for å slippe til. Skriv om det du har på hjertet! Skriv et innlegg