Men slagordet «We love Uninor» forsøker nå de ansatte i Telenors indiske datterselskap Uninor gjennom en fersk Facebook-gruppe å vise omverdenen at dette selskapet ikke bare er en utenlandsk investor.

Støttespillere

Gruppen har i løpet av få timer fått 147 støttespillere og antallet øker stadig.

Gruppen poengterer at 17.500 mennesker jobber for Uninor i India og at selskapet bidrar til å skape konkurranse i det gigantiske mobilmarkedet i India.

Har du tips om Telenor-saken? Send oss en e-post!

— Sterk kampvilje

En av de Uninor-ansatte, Jo Eikeland Roald, skriver følgende i en e-post til Aftenposten:

«Jeg oppfatter at det er sterk kampvilje internt i organisasjonen, og at salgsteamene bruker dette til å gå aggressivt ut i markedet og fortsette det vi har gjort hele tiden - tiltrekke oss flest mulig kunder ved å tilby enkel og rimelig mobiltelefoni».

Roald skriver også at Uninor fikk 300.000 nye kunder sist helg, noe som er den høyeste veksten i løpet av en helg noensinne.