Klokken 15.19 onsdag ettermiddag ble politiet kontaktet av Nav-kontoret på Øyrane torg i Arna.

— En kunde var ikke fornøyd med servicen. Han var utagerende og ødela mellom annet en køordner til 30.000 kroner, sier politiførstebetjent Norvald Bergfjord ved Bergen Nord politistasjon til bt.no.

Det var en 25 år gammel mann som lot sin frustrasjon gå ut over inventaret.

— Personalet klarte akkurat å låse døren bak ham, før han kom tilbake og hamret på døren, sier Bergfjord.

Nav Arna vil anmelde forholdet torsdag.

— Det var en meget frustrert bruker som lot sinnet sitt gå ut over køapparatet. Det sto i veien da han var på vei ut, det kunne like gjerne vært en bossbøtte, sier konstituert sosialsjef Tori Rasmussen, ved Nav Arna, til bt.no.

- Opplever dere ofte sinte kunder?

— Nei, ikke ofte, men det hender fra tid til annen.