NorgesGruppen kjører konseptet «Folkets sommerfavoritter» for andre år på rad. De er så fornøyd at de åpner muligheten for å gjøre det samme til jul med navnet «Folkets julefavoritter».

Tre logoer med ulike farger er registert hos Patentstyret. Logoene er bygget over samme lest som "Folkets sommerfavoritter", med samme fargevalg.

En mulighet

— Dette er en registrering av en mulighet. Jeg kan bekrefte her og nå at dersom vi velger å gå for «Folkets julefavoritter», vil det uansett være i langt mindre målestokk enn sommerkampanjen, sier kommunikasjonsdirektør Per Roskifte i NorgesGruppen, som også understreker at det ikke er bestemt om kampanjen kommer igjen til neste år.

Varene i kampanjen er satt sammen slik at de ikke er totalavhengig av godværet.

— Men godværet er usedvanlig viktig. Pinsen i år var veldig bra. Når det har vært skikkelig godt salg på grunn av pent vær, er det alltid en utfordring å være gode på ferskvarer etterpå. Det jobber vi med hele tiden, sier Roskifte.

Følg oss på Facebook!