Foran 250 inviterte gjester kunne byrået ta imot fire av i alt syv priser i Arenum fredag kveld.

Den årlige festgallaen for den vestnorske reklamebransjen var større enn noen gang, med både revyparet Christine Hope og Ina Breivik, Ylvis, Kristian Valen, Torhild Sivertsen og flere andre på scenen.

Målet med prisen er å stimulere til god og kreativ reklame på Vestlandet, og alle typer reklamer ble premiert.

Showet ble ledet av sjefredaktør Trine Eilertsen og Gunnar Greve Pettersen, også kjent som Gest.

Folkets reklamepris gikk til en kampanje for Sportsklubben Brann, utformet av Oktan Publicis.

Her er hele vinnerlisten:

  • Beste helside: Oktan Publicis, for Bergen Musikhandel (BMH)
  • Beste aviskampanje: Orangeriet, for Avinor Bergen Lufthavn
  • Beste istikk: Oktan Publicis, for Sportsklubben Brann
  • Beste reklamefilm: NeoLab/Bug, for Mix
  • Beste internettreklame: Oktan Publicis, for Bergen Musikhandel (BMH)
  • Beste multimediale kampanje: Bergens Tidende, for DnB NOR
  • Folkets reklamepris: Oktan Publicis, for Sportsklubben Brann
Paul S. Amundsen