Å selge vann i regnbyen Bergen skulle en tro var vanskelig nok. Å selge vann til 590 kroner flasken burde være en umulig oppgave. Som å selge sand i Sahara.

Mads Ljøstad Nilsen har klart det.

— Det kom inn en fyr som var på by'n og skulle ha vann. Han hadde med seg en dame han sikkert skulle imponere, sier Nilsen til bt.no.

**Les også:

Luksusliv i krisetid**

Hollywood-produkt Det hemningsløst overprisede produktet Bling H2O importeres fra USA av Deli de Luca, og literprisen er 787 kroner. Bak merkevaren står Kevin G. Boyd, en produsent og skribent i Hollywood uten den mest lysende karrieren bak seg.

Han ville lage et produkt som ifølge vannets hjemmeside skulle bli drikken man burde bli sett med i sosiale sammenkomster i Hollywood, som Emmy og MTV Awards.

Flasken prydes av Swarowski-krystaller. Innholdet er vann, tappet i Dandridge, Tennessee.

Angret på vannkjøpet

— Det er jo harry, sier Nilsen og ler.

Så vidt han vet er han den eneste som har solgt en Bling-flaske i Bergen.

— Flere har vært innom og kjøpt, men kommet tilbake dagen etter med kvitteringen og bedt om å få levere den inn igjen. Jeg er den eneste som har solgt en flaske uten kvittering, sier Nilsen.

Ble du tørst nå? Si din mening!

TØRST: Mads Ljøstad Nilsen solgte Bergens dyreste vanndråper til en tørst uteløve.
CHRISTIAN LURA