Senere er utvalget blitt større, sjokolade— og jordbærmelk, brunost og smørepålegg og flere produkter er på vei.

— Litago har vært en suksess siden vi lanserte det i 1994. Vi har hatt en økning i salget hvert år. Nå har Litago-yoghurtene en markedsandel på 17 prosent, sier marketingdirektør i Tine, Anders Røed.

I forkant av lanseringen hadde meieriet analysert markedet og blitt sikker på at det var et rom for spesialprodukter for små forbrukere.

Røed mener Tine har en bevisst holdning både til markedsføringen av Litago og innholdet i dem.

— Vi har valgt ikke å ha noe Disney-preg på dette. Det skal være så ekte som mulig, forenelig med hovedkonseptet for Tine, sier Anders Røed. Det er en av begrunnelsene for at det ikke vil komme melk med cola-smak fra Tine Meierier. Q-meieriene, derimot som er en av Tines konkurrenter, sysler med tanken om å lansere en melk med cola-smak, men det er ikke avklart når cola-melken kommer i kjøleskapene i dagligvarebutikkene nær deg.