Dette har dere nå lovet å rette på, men dette måtte dere gjøre for ikke å miste all troverdighet på pga. at Danmark setter ned prisene på disse varene.

Fjordline burde også se på de andre prisene i taxfributikken om bord, her er det mange varer som faktisk er billigere med faste priser og på tilbud i land enn om bord. Det forventes faktisk at dette er mye billigere om bord i en taxfri. Prisene på kafeteriaen om bord er faktisk like dyr som på en restaurant i land. Dette er ikke kafépriser, eks. et såkalt rekesmørbrød som består av mellom 8-10 reker og litt egg på til den nette sum av kr 55 og en kopp kaffe til kr 15, dette er faktisk billigere på kafé i land. Dette bare for å nevne noe av utvalget, og her er det mye å ta tak i både på mengde og pris. Skjerp dere Fjordline. Fjordline må ta tak i de problemer som de har på de forskjellige plan når det gjelder service om bord, hos enkelte av de ansatte. Dette gjelder ved problemer som oppstår med eks. manglende lugartildeling og ved spørsmål til betjeningen om ting som dukker opp der og da, og som gjestene synes er uklart. Det blir her utvist en ovenifra og nedholdning/arroganse som er under enhver kritikk. Det må være i Fjordlines interesse at de har fornøyde gjester, og det er sikkert kjent hos rederiet at det tar mange år å bygge opp et godt rykte, og veldig kort tid å ødelegge et godt rykte. Fjordline, ta tak i dette og gjør noe med det snarest mulig.

ARNULF SVANEVIK,

AMBASSADØR NR. 40745/66661